Proximus sum egomet mihi.

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Johanna - 6 januari 2011 11:37

Fick reda på en sak i förrgår, nu svävar jag på moln, men är skraj på samma gång. Sen längtar jag till nästa vecka! :-D

Är det någon som känner sig manad skulle jag också behöva 8000 kr.. Hihi :-D

Ja, vad händer idag då? Inte så mycket tror jag, ska ut och köra lite, tjata på Johan om Wii :-p


Jag kan ju skriva vad jag har gjort.. Vart uppe i fjällen och åkt massor av skoter.. LOVE IT, det finns inget roligare, å då är ja fan seriös också.. :P Sen var jag ut till Roren, å till mina favoritpojkar, å tänk vad stor dom blivit! Å duktig! Kan ju säga att jag blev måttligt slut efter å bråkat med dom :)

Ja, nu vet inte jag riktigt vad jag ska skriva mer.. Så ni får väl en bild på där  jag och Jeanette körde fast då vi var i Vemdalen :) Å en bild på mig :)


    

Tidigare månad - Senare månad

- - - - -

Jag vill ha gruppsex med mig själv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Varannan dag
 Någon gång i veckan
 Varannan vecka
 Någon gång i månaden
 Ytterst sällan/Första gången och aldrig mer

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Presentation

Tidigare år

Arkiv

Intressanta bloggar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards