Proximus sum egomet mihi.

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2010

Länge sen nu.. Jätte inlägg med en bild också :-D

Av Johanna - 19 augusti 2010 09:43

Det har inte hänt så jätte mycket, åkt båt, badat, solat och lite sånt, mycket mysigt! Kommer mer om båtturen. Har också varit på Gröna lund, vilket var jätte kul =) Åkte till och med INSANE, och fy fan vilken jävla åk tur, inte nådig den, sen åkte jag ut till Roren igen, och jag älskar verkligen att vara här,  inga måsten, ingenting, här känner jag mig hemma.. Var också ut och gick för några dagar sen, gick härifrån Roren till Jeanette, vilken är närmare en mil, jätte skönt var det :) Fick massor av fina bilder =) Jag älskar att knäppa kort på vattnet, det ser så fin ut, fick en kanonbild jag knäppte ochh det ser ut som om denn e fixad, men kommer direkt ifrån telefonen, och det såg ut sådär när jag gick också,bilden kommer i slutet av inlägget, hittade även en fladdermus som låg och sov, skit coolt ju :-D

Sen var jag Emil och Andreas på marknaden, vilket uppskattades mycket av dom, dom fick åka karusell och handla lite grejer i stånden :)

Och nu kommer båtturen.. Åkte med Bosse, Carina, Maggis, Micke, Emil och Andreas.. Vi åkte till Långön, och gud vad mysigt det var där! Sov där, eller ja jag och Micke soc inte, för det fick inte plats, det var meningen att vi skulle sova i stugan, men då var den uppbokad, båda två tillochmed(!) det brukar dom aldrig vara.. Gick en promenad runt ön, badade, solade.. Sen skulle vi åka ring och vattenskidor, men det blevv något knas med motorn så det gick inte, vi skjutsade ungarna lite men sen inget mer.. Och så när vi skulle åka hem så ville inte motorn starta, riktigt typiskt! Ringde så dom kunde komma och boxera oss, då startade den när boxeraren kommit, men la av för Bosse la i växeln när bladen till propellen var i botten.. Så vi blev boxerade hem till Bosse och Nilla, eller ja den sista biten fick jag simma med båten.. Hur jobbigt som helst, och MAASSOR av näckrosor, usch, jag tycker dom är så äckliga! Men så kom vi in till land, åkte och lämnade Bosse och sen åkte vi hem till Micke igen och Carina och Maggis åkte hem till Delsbo för dom skulle hem och packa för dom skulle till Gotland, skulle jag också vilja, det är så himla fint där! :)

Idag vet jag väl inte riktigt vad som händer, ska förmodligen till min syster och låna lite pengar.. Imorgon vet jag heller inte vad som händer, men på lördag åker Emil och Andreas hem, tråkigt.. Mina små buspojkar.. Och själv börjar jag skolan igen på måndag, hu och hej! Och kan ni tänka er, det är mindre än ett år till ja tar studenten, och typ 100 dagar tills ja får ta körkort, och apropå det, tittade på en bil ja.. Satte i allt ja ville ha och sånt, sammanlagt skulle den kosta nästan 700 000, hehe, det blir nog bara en bil i mina drömmar.. Gå in och bygg din egna bil vettja, det gjorde ja, http://www.vovlo.se faktiskt ganska kul =)

Jaja, nu ska jag kolla på blocket om det finns lite billiga bilar, då Johan kanske skulle sälja den bilen jag tänkte ta.. Så nu ska jag kolla efter en ny :)

Hej så länge! :)





  

Hur snygg var inte den här bilden dåå? =)






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 10 januari 2011 13:11

Fruktansvärt glad med hur nervös som helst!  

Av Johanna - 6 januari 2011 11:37

Fick reda på en sak i förrgår, nu svävar jag på moln, men är skraj på samma gång. Sen längtar jag till nästa vecka! :-D Är det någon som känner sig manad skulle jag också behöva 8000 kr.. Hihi :-D Ja, vad händer idag då? Inte så mycket tror jag, ...

Av Johanna - 28 december 2010 13:05

Tänker börja blogga igen :) Känner att jag måste skriva av mig lite då och då :)     Igår var jag och Josse på stan, och jag handlade en del... Ett par skit snygga stövlar, mysdress, dunsockar, en tunika, lösnaglar, nagellack, mascara å spray.....

Av Johanna - 2 september 2010 11:39

Sitter nuoch väntar på att matten ska börja, jag har egentligen hur mycket jag skulle kunna göra som helst, men väljer att sätta mig här... Ska nog gå och hitta mig ett bord och en stol och plugga lite... Sen skulle ja behövt prata med den där himla ...

Av Johanna - 30 augusti 2010 16:02

Vad härlig han är Cornelis =) Har nyss kommit hem ifrån skolan, nu sitter ja här, och gissa vad jag gör mer?? Haha... Hur bra låt som helst.. =) Nu ska jag ta och ta på mig ett par byxor, sen ska ja ringa några samtal, välbeh...

- - - - -

Jag vill ha gruppsex med mig själv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Varannan dag
 Någon gång i veckan
 Varannan vecka
 Någon gång i månaden
 Ytterst sällan/Första gången och aldrig mer

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Presentation

Tidigare år

Arkiv

Intressanta bloggar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards