Proximus sum egomet mihi.

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2010

Ligger i soffan uppe i Rätan..

Av Johanna - 21 augusti 2010 14:51

Liggr just nu i soffan i rätan och har hicka, samtidigt som jag gäspar heeela tiden, och det är inte kul! Hur trött och seg som helst är ja, kan nog bero på att jag haft två ungar runt omkring mig konstant (typ) i nästan två månader och nu inget alls, men det är skönt nu när skolan ska börja att ja får vila lite, är egentligen meningen att ja skulle tapetsera med Jeanette, men hoppar det  så länge ja kan, för jag tror inte att det blir bra om jag ska hjälpa henne... hehe..


Igår gjorde ja inte så mycket, åkte bil mest hela dagen tycker ja.. På kvällskvisten så drack vi ett glas vin och käkade ost och kex, och det var ju hur gott som helst! Åt så jag fick magknip... Inte alls kul.. Men det var det värt för det var supergott! =)

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på... Vi har vart upp till Digerberget och hämtat lite block som vi ska göra eldstad av, och så har jag lagat mat, stekt älg, men wook grönsaker, champinjoner, matvete, sweet chilisås och vitlöskbröd.. Mumma, var godare än vad jag förväntade mig att det skulle vara :)


Nu ska ja nog lägga mig och ta en powernap tror jag så jag orkar med hela dagen! Det är ju trots allt bara halva som gått... Eller ja, tills man kan sova igen iaf :-P



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 10 januari 2011 13:11

Fruktansvärt glad med hur nervös som helst!  

Av Johanna - 6 januari 2011 11:37

Fick reda på en sak i förrgår, nu svävar jag på moln, men är skraj på samma gång. Sen längtar jag till nästa vecka! :-D Är det någon som känner sig manad skulle jag också behöva 8000 kr.. Hihi :-D Ja, vad händer idag då? Inte så mycket tror jag, ...

Av Johanna - 28 december 2010 13:05

Tänker börja blogga igen :) Känner att jag måste skriva av mig lite då och då :)     Igår var jag och Josse på stan, och jag handlade en del... Ett par skit snygga stövlar, mysdress, dunsockar, en tunika, lösnaglar, nagellack, mascara å spray.....

Av Johanna - 2 september 2010 11:39

Sitter nuoch väntar på att matten ska börja, jag har egentligen hur mycket jag skulle kunna göra som helst, men väljer att sätta mig här... Ska nog gå och hitta mig ett bord och en stol och plugga lite... Sen skulle ja behövt prata med den där himla ...

Av Johanna - 30 augusti 2010 16:02

Vad härlig han är Cornelis =) Har nyss kommit hem ifrån skolan, nu sitter ja här, och gissa vad jag gör mer?? Haha... Hur bra låt som helst.. =) Nu ska jag ta och ta på mig ett par byxor, sen ska ja ringa några samtal, välbeh...

- - - - -

Jag vill ha gruppsex med mig själv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Varannan dag
 Någon gång i veckan
 Varannan vecka
 Någon gång i månaden
 Ytterst sällan/Första gången och aldrig mer

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Presentation

Tidigare år

Arkiv

Intressanta bloggar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards