Proximus sum egomet mihi.

Alla inlägg under november 2009

Av Johanna - 28 november 2009 18:32

Blev inge jobb, men lika bra det, för jag har sånna ryggsmärtor! Fy faan!


Ikväll blir det film, Tomten är far till alla barnen haha, standard!

Sen imorgon ska jag nog pynta lite så folk inte tror jag är antiallt..


Och på måndag blir det praktik och den veckan börjar julborden.. Scaaaryyy.... Fy, jag längtar inte! :-P Fast lite kul kommer det ju bli =)

Av Johanna - 27 november 2009 06:39

Hur trött som helst bah! Men nu hller ja på å göra mig iordning för en dag på praktiken! Sen är de helg för alla andra, men inte mig.. :-)




Love <3

Av Johanna - 26 november 2009 18:53

Men känner att jag inte orkar eller vill, just nu sitter jag och läser andra bloggar och ska kolla facebook innan ja ska gå till mormor och kolla på halvåtta hos mig :-)


Förövrigt har jag varit ute med hundarna, hjälpt mormor att handlat och läst, håller på att läsa Lisa Marklund Gömda den är så jävla bra! Det går inte att sluta läsa! Jag stäckläser 100 sidor lätt! Så jävla bra bok! Så nu ska jag kolla facebook sen ska jag läsa tills att klockan blir halv åtta, och efter halv åtta hos mig så blir det Mammas Pojkar.... Haha, dom är bra rolig dom...


Av Johanna - 25 november 2009 22:39

Ja, nu är det kväller, men jag känner ingen press på att sova än! Eftersom jag äe ledig imorgon! Och det är så himla skönt! Jag ska hjälpa mormor att handla imorgon, men sen är det inget speciellt jag ska göra vad jag vet om just nu iaf :) Vi får väl se om det blir något mer, men inte vad jag vet just nu iaf:) Kanske jag åker iväg och simmar lite, är lite sugen på det, men tror kanske jag väntar till i helgen när man får bubbla och basta också =)

Av Johanna - 25 november 2009 17:30

är trött som tusan! helt slut efter praktiken, idag blir det bara en tv kväll jag jag ju säga! och imorgon är jag ledig :-D


Och jag har inget internet på min dator så jag kan inte uppdatera så mycket för som jag skrivit tidigare så är mormors dator lite speciell och brukar starta om när man minst anar det, så det blir absolut inga långa inlägg idag! :-P




Av Johanna - 25 november 2009 07:32

kom hem vid tio igår och vaknade nu, är super trött och ska nu göra mig iordning för att gå till praktiken..

Av Johanna - 24 november 2009 08:33

har nyss vaknat och nu ska jag göra mig iordning för att dra till praktiken..


Sooo looong

Av Johanna - 23 november 2009 22:51

nu blir det sängen för min del! men jag behöver ju inte kliva upp tidigt imorgon iaf :-D Skööööönt!!! =)


Nattinatt

- - - - -

Jag vill ha gruppsex med mig själv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Varannan dag
 Någon gång i veckan
 Varannan vecka
 Någon gång i månaden
 Ytterst sällan/Första gången och aldrig mer

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Presentation

Tidigare år

Arkiv

Intressanta bloggar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards