Proximus sum egomet mihi.

Alla inlägg under december 2009

Av Johanna - 31 december 2009 14:30

GRATTIS TILL MIN PLUTT



SOM FYLLER 18 IMORGON



OCH NU BLIR DET FEST =)




Förövrigt Emilia som fyller år, grattis på henne! :) Ska ner på gärdet å käka lite och sen blir det party!! =)





Av Johanna - 30 december 2009 14:50

har nu kommit hem ifrån stan, blev lite köp :) 2 bhar, och 3 par trosor :) Nu sitter jag och nöter Volbeat :-D Och ska kolla lite på boa inför imorgon :)



Av Johanna - 30 december 2009 08:49

ska ner på stan med Josse å Sara :) handla present åt Emilia =)

Av Johanna - 29 december 2009 18:20

Men kommer inte att bli som förut :( Vi har tagit bort min älskade Onida idag som fick somna i mina armar <3 Men nu har hon det bra iaf! Man får se det så! Människor som har kvar djur som lider för att dom själva inte ska behöva göra det är så himla fel! Sånna människor tycker ja inte om!

Av Johanna - 29 december 2009 07:01

himla nöjd med den :) missade att skriva ett inkägg till igår som jag tänkt göra, men jag blev så insatt i mobilen :P


idag är ja uppe med tuppen (Y) ska ta och gå ut med hundarna sen läsa ljusnan :)

Av Johanna - 28 december 2009 14:27

Det blev en............







Sony Ericsson Aino U10i :)


Är jätte nöjd än så länge =)

Av Johanna - 27 december 2009 19:11

har skjutsat mina systerar på skoter idag och sen så lagade jag mat hemma hos Jeanette :) Nu har jag kommit hem varit ute med hunarna och nu sitter jag och kollar på lite film innan Bones börjar, och ikväll ska jag lägga mig tidigt så jag orkar upp imorgon för imorgon blir det stan, sjukgymnasten, och sen ska mormor byta lite julklappar som var lite små, och jag ska nog kolla på lite kläder eller så och sen ska jag och mamma göra bankärende också och så ska jag kolla på en ny telefon! :) och jag är väldigt säker på vilken jag ska ha nu! :-P Men vilken det blir får ni se imorgon eller när ja köper den beroende på om mammas bil startar imorgon -.-





Av Johanna - 26 december 2009 22:07

Usch säger jag bara för detta snöväder och åka bil med släpvagn 60 mil! Usch!! Oplogat var det också 90 procent av vägen och man såg bara tre-fem meter framför bilen... Usch!! Nu blir det sängen, är så himla trött!!

- - - - -

Jag vill ha gruppsex med mig själv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Varannan dag
 Någon gång i veckan
 Varannan vecka
 Någon gång i månaden
 Ytterst sällan/Första gången och aldrig mer

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Presentation

Tidigare år

Arkiv

Intressanta bloggar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards