Proximus sum egomet mihi.

Alla inlägg under maj 2010

Av Johanna - 24 maj 2010 16:11

Åh hon handlar inte lite.. Men nu är det gjort iaf! Nu ska jag ta och gå till Madde som är kattvakt hemma hos Elin och Bonnier :) Ska ta en cigg och sen vet jag inte, snacka lite skit å sånt =) Ska också plugga, måste verkligen plugga.. Har typ 10 uppgifter som måste vara inne denna vecka... :-/


Låt tips får ni också!



Raubtier – Hjärteblod



Och för er som inte har spotify kommer en youtube video =)



Av Johanna - 24 maj 2010 10:03

Inte alls långt kvar tills vi slutar skolan ju! :) Ska bli så skönt, och jag vet att denna vecka kommer inte alls bli rolig, idag är jag ledig, imorgon och på onsdag är det kväll, sen blir det vanlig torsdag och fredag.. Men då ska allt vara  inlämnat, och det är ju inte lite jag inte lämnat in...


Men nu ska jag ta mig en promenad, sen plugga lite, hjälpa mormor att handla, plugga lite till, åka inlines, plugga lite till... Så kommer min dag att se ut.. :-P

Av Johanna - 21 maj 2010 18:53

Har ju inte ens tänk på bloggen, fy mig.. Men det har inte hänt så mycket heller.. Igår sov jag hos Emilia, var också ute och gick mitt inatten i världens spöregn! Mysigt! Var och försökte väcka josse med det gick ju inte, var också til sara där det också var dött men när vi kom till Maria blev det träff :-P Hon var vaken, men ville inte prata, så vi gick hem igen.. Hoppade även i massa vattenpölar, så nu är jag förkyld.. Funderar på om jag ska lura med Maria ut och åka inlines :) Får se vad som händer, ska nog duscha nu tror jag...


Eller först ringa maria och höra vad hon vill sen ducha..Ska försöka komma ihåg å skriva mer ikväll=)

Av Johanna - 18 maj 2010 06:52

Och jag kan verkligen inte fatta att han fyller 14 (!) år... Helt sjukt!  Så grattis tilll honom :)


Å sjuk trött är jag också, jag måste verkligen börja skaffa mig rytm igen, jag kan fan inte gå och lägga mig mellan 12 å halv 2.. Ja orkar ju knappt kliva upp... Men nu måste ja ut å röka... och ut med freja...

Av Johanna - 17 maj 2010 16:18

Istället för att plugga så blev det ju lite photoshop då.. :-P


Tyckte att jag hade haft den andra fööör länge nu så jag bytte! Nu ska jag faktiskt ta och gå ut med hundarna sen så ska jag åka ner till Maria.. Vad tycker ni om designen?


Bilden var lite väl hög, så jag ska dona med det sen annars tycker jag att det blev bra iaf , men nu vill jag ut i solen =)



Av Johanna - 17 maj 2010 13:49

Det är vad jag pysslar med idag. Jag har gjort två uppgifter som jag mailat till min lärare nu, nu ska jag börja med nästa, skriva min åsikt om video upptagning i rättsal.. Vad tycker du om det? Jag tycker det är bra! Men jag tyckerinte man ska bara använda detjag tycker att man ska kombinera... Vad tycker du?

Av Johanna - 17 maj 2010 09:57

Blev inte så mycket skrivande igår, glömde totalt bort det, och så var jag så himla trött, var hos Emilia, däckade på hennes soffa i två timmar, sen när ja kom hem var jag bara vaken någon timme innan ja däckade igen.. Men nu är jag vaken! Och det är fint väder idag och jag är ledig från skolan, det kommer jag att vara fram till skolan slutar =)


Sitter nu och dunkar musik, ska nog städa lite innan jag börjar plugga, sen ska jag ta mig en promenad också, och förmodligen träffa Maria =)

Av Johanna - 16 maj 2010 10:10

Igår var det kanonfint väder, och idag bara regnar det, hoppas det spricker upp senare, men enligt htp://prognosen.se så ska det ju inte bli det utan bara regn hela dagen idag och halva dagen imorgon. Jag har nyss vaknat och sitter UTE (!) och skiver detta,  tänk vad härligt det är med trådlöst internet :) Idag vet jag inte vad som händer, ta det lugnt tror jag, kanske kolla på en film :) Men jag hoppas bara att det ska sluta regna för jag vill inte ha nå himla regn!!! Nu ska jag sätta mig och lyssna på fåglarna, så nu har jag inte någon lust att skriva längre, och det slutade till och med regna, hoppas det inte börjar påengång nu då..


Ha en bra dag och godmorgon :)

- - - - -

Jag vill ha gruppsex med mig själv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Varannan dag
 Någon gång i veckan
 Varannan vecka
 Någon gång i månaden
 Ytterst sällan/Första gången och aldrig mer

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Presentation

Tidigare år

Arkiv

Intressanta bloggar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards