Proximus sum egomet mihi.

Alla inlägg under augusti 2010

Av Johanna - 30 augusti 2010 16:02

Vad härlig han är Cornelis =)

Har nyss kommit hem ifrån skolan, nu sitter ja här, och gissa vad jag gör mer??

Haha...

Hur bra låt som helst.. =)

Nu ska jag ta och ta på mig ett par byxor, sen ska ja ringa några samtal, välbehövliga dessutom! Sen ska ja nog ta mig en häärlig promenad men hundarna, Possie skulle väl kanske med?


Puss

Av Johanna - 28 augusti 2010 14:01

Sitter och dunkar musik... Undra om ja ska sluta skriva  det, för ni lär väl förstå det ändå...:P Sitter också och funderar om jag ska ta och göra om min header...



Ja och juste, jag är inte blond längre, ja är numer brunett! Vet inte riktigt vad jag ska skriva, så ja slänger in en bild sen, för nu ska jag fan städa. Sen ska ja plugga!




Av Johanna - 27 augusti 2010 15:49

Sitter som vanligt och dunkar musik.. :-D Kom nyss hem ifrån skolan, ska snart gå ut med hundarna.. Ska nog gå en sväng så ja får släppa dom, Kimi är  ju inte sådär lydig som jag vill, så ja kan inte ha henne lös som med Freja och Bini :-P

Och jag har egentligen absolut inte tid att sitta här, skulle vart ut till Roren och vart till Jeanette också... http://minispa.eu =) Sen skulle jag pluggat jätte massa mycket, usch.. Ingen mjukstart detta som ja tycker om.... :-P

Jaja, nu ska jag kolla facebook och nörda mig lite som jag gör bäst!

Av Johanna - 27 augusti 2010 09:30

Sitter här och dunkar trance och som vanligt skallrar fönstren, det är konstigt att vi inte blivit vräkt.. Hehe, bara grannarna som flyttat istället :-P Nu sitter ja å väntar på att klockan ska bli tio över tio så ja kan gå till bussen som ska ta mig ner till stan för att åka till skolan...


Eller föressten, ja åker nu, nu blev ja streessad, hörs sen!

Av Johanna - 26 augusti 2010 18:32

She looks so sexy when she’s walking the sand

 

Nobody ever put a ring on her hand,

 

She is the one that you never forget,

 

She is the heaven-sent angel you met,

 

Oh, she must be the reason why God made a girl


Idag har jag inte gjort så mycket, vart i skolan, jag fick matte b, och det är jag väldigt glad för! Nu sitter jag här och dunkar Evanescense så elementet och fönstren skallrar, stackars mina grannar... Hehe, ska nog faktiskt plugga lite nu också, har sagt att jag ska göra det hela veckan lika så att ja ska städa mitt rum, ska nog slå slag i saken nu!  Men ja lär väl fastna här framför datorn.. Hehe =) Kanske ja skulle kollat på lite Bones också... :-P Nej men jag ska nog plugga... Fast ja skulle vilja vart till badhuset också.. Men tror ja tar det imorgon så ja kan bubbla lite bubbelpool också, om ja inte åker ut till Roren imorgon då.. Lyskväll på lördag ju, längtar nådigt! Hoppas det blir av bara.. Annars har jag ju inget att göra i helgen.. Kanske skulle vart upp till Ljusdal och hälsat på Jenny =)

Jaja, nu ska ja hitta på nå bus =)

 

Av Johanna - 25 augusti 2010 17:53

Ligger i sängen, lyssnar på musik och känner mig som en blöt katt, ska nog ta och hoppa i ett bad tror ja.. Tända lite ljus och ha i lite olja =) Är en mysdag idag! Var i skolan till typ 1, åkte hem, sov lite innan Sara ringde och väckte mig och tyckte vi skulle ner på stan och käka.. Så då åkte jag ner dit, käkade med Sara och pratade massa skit, ytterst mysigt! Så när ja kom hem skulle ja ut med hundarna och tro på fan att det kommer världens himla regn... Blev helt dyngsur... Så nu ska det bli skönt med ett bad, när ja kollat klart facebook, hehe =) Soo long!

Av Johanna - 24 augusti 2010 15:19

Och det känns väldigt skönt! Sitter nu i sängen å hoppas på att det här internet'et vill funka, så ja kan surfa lite =) Igår hände inte så mycket, köpte mig ett par nya byxor, gick första skoldagen, käkade på Roy's med Emilia, träffade Amanda och Robert på stan å lite sånt :) Och när ja kom hem tittade ja på massor av bones! Älskar den serien! Helt galet, och Booth är helt galet snygg! Hehe, idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, nu när ja skrivit klart det här ska jag iafl kolla lite informationsblad och så, fålite tips.. Ska göra ett eget om mitt och emilias företag, vi ska göra glögg, med lingonsmak =) Göttans tror ja det blir, jag som älskar glögg =) Så det kanske inte blir så mycket sålt, kanske ja som köper upp allt, hehe =) Nädå, men det ska bli roligt, dessvärre måste vi ut i skogen och leta lingon, sisodär 200 liter.. Ska ju bli spännande.. Eller inte.. Hehe, men det är skönt med skogsutflykter, vi får ta med oss en 70is å lite virke så blir det nog skit kul, haha =)


Nä, nu ska ja börja med lite grejer här, tänkte hinna göra iordning mitt rum idag med, men det lär ja ju inte hinna i min takt, haha =)

Av Johanna - 21 augusti 2010 14:51

Liggr just nu i soffan i rätan och har hicka, samtidigt som jag gäspar heeela tiden, och det är inte kul! Hur trött och seg som helst är ja, kan nog bero på att jag haft två ungar runt omkring mig konstant (typ) i nästan två månader och nu inget alls, men det är skönt nu när skolan ska börja att ja får vila lite, är egentligen meningen att ja skulle tapetsera med Jeanette, men hoppar det  så länge ja kan, för jag tror inte att det blir bra om jag ska hjälpa henne... hehe..


Igår gjorde ja inte så mycket, åkte bil mest hela dagen tycker ja.. På kvällskvisten så drack vi ett glas vin och käkade ost och kex, och det var ju hur gott som helst! Åt så jag fick magknip... Inte alls kul.. Men det var det värt för det var supergott! =)

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på... Vi har vart upp till Digerberget och hämtat lite block som vi ska göra eldstad av, och så har jag lagat mat, stekt älg, men wook grönsaker, champinjoner, matvete, sweet chilisås och vitlöskbröd.. Mumma, var godare än vad jag förväntade mig att det skulle vara :)


Nu ska ja nog lägga mig och ta en powernap tror jag så jag orkar med hela dagen! Det är ju trots allt bara halva som gått... Eller ja, tills man kan sova igen iaf :-P



- - - - -

Jag vill ha gruppsex med mig själv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Varannan dag
 Någon gång i veckan
 Varannan vecka
 Någon gång i månaden
 Ytterst sällan/Första gången och aldrig mer

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Presentation

Tidigare år

Arkiv

Intressanta bloggar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards