Proximus sum egomet mihi.

Alla inlägg under oktober 2009

Av Johanna - 26 oktober 2009 21:46

Sitter just nu i Roren! Hur trevligt som helst, idag har vi inte gjort så mycket, har varit ute med ungarna, spelat TV spel med dom och grillat.. :-P Är nog inte alla sommåste stå med ficklampa och lysa på maten när dom grillar! :-P Imorgon ska jag vara barnvakt åt ungarna medans Micke och Malin åker och handlar, vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men någon ting blir det iaf :-) Nu sitter jag här, nördar på msn och skriver här, ska väl ut och nörda lite på facebook också.. Och efter det så ska jag nog spela lite TV spel igen.. Hihi, kul ju!



Vissa människor slutar aldrig att förvåna mig. Men det kommer dom nog aldrig att göra, det ska finnas människor till allt!


Nu vet jag inte vad jag ska skriva om.. Så jag kanske slänger in ett inlägg imorgon om jag får tid över och får låna datorn :-)


Puss!

Av Johanna - 25 oktober 2009 21:39

Idag har jag varit till Söderhamn med mormor så hon kunde få byta däck på hennes bil, och efter det var vi till morfar och hälsade på en sväng innan vi begav oss hem.. Gjorde inte så mycket och så fick jag för mig att jag skulle baka! Så det blev, vanliga maränger, choklad maränger och banan muffins! Göttans! Sen så träffade jag Micke och Malin en sväng också... Och nu sitter jag bara här och nördar framför facebook.. Haha Cool


Imorgon bär det av till Roren! Ska bli så himla roligt, och skönt ska det bli också, saknar allihopa, och det som är så bra är ju att alla är hemma där också! Ska vara barnvakt åt småpojkarna på tisdag, men ska åka dit imorgon för att umgås lite med Malin och Micke också.. Antagligen så blir jag väl där till tisdag kväll eller onsdag.. Och efter det så har jag inte en aning om vad jag ska göra på mitt lov.. Har som sagt höst lov nu, väldigt skönt, men det känns inte som att det är det än, det har gått så himla fort, det är bara ett och ett halvt år kvar tills jag tar studenten, helt sjukt! Men kul ska det bli, och jag har planerat mycket jag ska göra, men det får ni höra i ett annat inlägg då jag inte vet vad jag ska skriva om.. Kollade utlands jobb imorse också, blir så sjukt sugen på att bara åka! Det ska jag hinna med någon gång i livet, men när får vi väl se..   





Peace!

Av Johanna - 24 oktober 2009 23:37

Jag tycker hösten är en mysig årstid! Man kan tända ljus, titta på film men någon man tycker om och dricka massor av the! Fast just nu tycker jag inte den är så mysig, jag är alltid stressad, har ofta ont i huvudet och det kommer motgång efter motgång, plus att jag stöter iväg mina vänner, mina vänner jag älskar mer än något, jag umgås inte med någon längre, jag tycker det är himla tragiskt. Men jag har ingen motivation att söka upp dom, jag vill umgås med dom mer än någonsing, men jag har ingen ork, all energi är utsugen ur mig! Det ända jag gör om dagarna är röka, titta på TV och sitta vid datorn, och prata i telefon.. Men jag vill inte ha den fritiden, jag vill ha en hobby! Men jag vet inte hur jag ska börja, jag vill så mycket på samma gång... Jag vet inte var jag ska börja.. Jag är jätte trött, men eftersom jag är beroende av facebook spel så ska jag vara vaken en kavrt till, men sen ska jag fan sova! Vill inte lyckas vända på dygnsrytmen, speciellt inte när jag ska ut på praktik, då behöver jag all energi jag kan få, jag ska prestera det bästa jag kan! Och vem vet, jag kanske till och med kan få lite jobb där om jag har tur! :)Det är väl det som är mest positivt just nu i min värld... Nu sitter jag här och skriver, lyssnar på musik och pratar med Michelle på msn :-) GUD vad jag längtar tills hon kommer hit och får träffa henne! Fast hon har ju en bit att åka... Sisodär en 1000 mil eller så... :O Över hela atlanten, hon bor ju fasiken på andra sidan jordklotet! Ska bli så himla kul när hon kommer, hit, få en människa att sätta tillsammans med alla pratstunder, väldigt skönt att kunna prata av sig med henne, men det är lite småjobbigt eftersom man måste prata engelska med henne, och det är inte min starka sida.. Hehe, jag blev visst lite gladare nu också! :) Kul! Blir ingen flytt till varken helsingborg eller göteborg.. var typ 500 sökare, och det fanns 16 platser, och dom sorterade ut efter antal MVGn man hade, och jag kan ju säga att jag inte har ett ända... Men det skiter man väl i! Jag kan hitta på något annat! Hihi.. Till veckan SKA jag iaf åka till Micke och Malin, saknar dom så mycket, tycker det är så himla tråkigt att vi inte umgåtts nästan någonting i sommar.. Men vi får umgås mer nu till vintern isället då :-D


Nä nu är mina pajer på Café World snart klar, så nu ska jag sluta skriva.. Men ska väl försöka komma ihåg å kasta in ett inlägg imorgon också! :)



Puss!

Av Johanna - 21 oktober 2009 23:21
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Tidigare månad - Senare månad

- - - - -

Jag vill ha gruppsex med mig själv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Varannan dag
 Någon gång i veckan
 Varannan vecka
 Någon gång i månaden
 Ytterst sällan/Första gången och aldrig mer

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Presentation

Tidigare år

Arkiv

Intressanta bloggar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards