Proximus sum egomet mihi.

Alla inlägg under december 2010

Av Johanna - 28 december 2010 13:05

Tänker börja blogga igen :) Känner att jag måste skriva av mig lite då och då :)



Igår var jag och Josse på stan, och jag handlade en del... Ett par skit snygga stövlar, mysdress, dunsockar, en tunika, lösnaglar, nagellack, mascara å spray.. Tror inte jag glömt något nu.. Jag älskar presentkort och mellandagsrea! Hihi :)

Idag ska jag åka ner till Maria och umgås lite med henne, var ju så länge sen :)


Kan ju berätta vad jag fick i julklapp också..

Presentkort, pyjamas byxor, ljus, lampa, locktång, godis, parfymer, duschmunstycke, och ett headset, och det är vad jag kommer på nu :P


Nu ska jag fixa lite grejer innan jag ska gå till bussen :)




- - - - -

Jag vill ha gruppsex med mig själv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Varannan dag
 Någon gång i veckan
 Varannan vecka
 Någon gång i månaden
 Ytterst sällan/Första gången och aldrig mer

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Presentation

Tidigare år

Arkiv

Intressanta bloggar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards